Sunday, August 30, 2009

PLAY/COMME des GARCONS


老婆B


B仔

最近的sunday off都好早起身|以前一念到听日day off就会训到有咁晏得咁晏|宜家训晏左会觉得浪费好多时间|做少好多嘢
**************************
想煮一份早餐|又会想整多一份
落街买份报纸|又会想买份新地
不是刻意去想你只是我做のevery little thing都不经意咁流露出..
我确系时时刻刻都挂住老婆B :p
***************************
我陪你行到madison个阵你忽然间问我点解唔买个对鞋?
::ANS::
其实|开心并不是来自我买2样嘢比自己
而系将呢份开心带比另一个人
如果我话你知我仲开心过买2样嘢比自己|你信吗?
总之|希望你会锺意|会比呢份小礼物带比你小小开心
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥I LOVE YOU BB♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment